Sabtu, 31 Oktober 2015

Misteri Lintah Raksasa di Danau Situ Bagendit yang Bikin Heboh

Udeh pernah ke Situ Bagendit nyang ada di Garut, Jawa Barat belum gan? Hah belum? Sama donk, ane juga belum pernah, padahal kan deket aje yee, masih indonesia gitu. Dari banyak cerita soal daerah wisata nyang ada di indonesia, biasanya ntu punya cerita, semacem legenda atau cuma mitos belaka. Kaga tau deh bener pa kaga, cuman ade temen ane nyang cerita soal asal muasal Situ Bagendit nyang ada di Garut ntuh. 



Jadi dulu ceritanye ada seorang wanita nyang namanya Nyai Endit. Nah Nyai Endit ntu katenye idup subur makmur, tapi sayang banget dia pelit kaga ketulungan, saking pelitnye ntuh orang jadi dapet kutukan dari Sang Pencipta. Nyai Endit dikutuk dengan cara didatangin ujan nyang kaga ada brentinye gan, ampe rumah ame dianya tenggelam gitu. Terus jadi danau dah tuh, orang sunda pan nyebut danau ntuh situ. Makanye disebutnye Situ Bagendit, katanya rumah ampe Nyai Enditnya ade di dasar bawah itu danau gan.. Percaya kaga? Kalo ga percaya cobain nyelem ke sono buat buktiin mitosnye. Kalo ane sih ambil hikmahnya aje dah, jadi orang kaga boleh pelit2, harta ame segale nyang kite punya cuman titipan doang. 

Kalo emang tempat wisata pastinya banyak orang yang datang ke sana dong ya. Dan pastinya juga di sana banyak yang jualan segala macam makanan untuk oleh-oleh. Dan yang pasti ada juga yang jualan dodol garut. Tadinya aku juga pengen banget berwisata ke Situ Bagendit di Garut tapi waktu temen aku nyeritain tentang masa lalu tempat itu aku jadi takut deh.

Jadi ceritanya tuh di Situ Bagendit sering terlihat lintah sebesar kasur, dan lintah itu merupakan jelmaan dari Nyi Endit yang dahulu kala pernah dikutuk. Nyi Endit awalnya sih seorang kaya raya yang terkenal pelit dan rentenir. Karena Nyi Endit selalu kejam pada siapapun akhirnya dia dikutuk jadi lintah dan tinggal di Situ Bagendit. Hiii serem banget kan, aku jadi mikir2 lagi mau ke sana.






sumber | republished by Halo Unik !

0 komentar:

Posting Komentar

Postingan Populer